1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Vedenie mäsokombinátu Tauris chce zvýšiť výrobu na 80.000 ton mäsa

meat food
Rimavská Sobota – Zvýšenie výrobnej kapacity spoločnosti Tauris so sídlom v Rimavskej Sobote z aktuálnych 50.000 ton mäsových výrobkov na minimálne 80.000 ton je jedným z cieľov, ktoré chce mäsokombinát dosiahnuť do dvoch rokov.

Nestlé uvažuje o prípadnom predaji cukrovinkárskeho biznisu v USA

nestle building
Viedeň - Švajčiarska potravinárska spoločnosť Nestlé uvažuje nad predajom svojho cukrovinkárskeho biznisu v Spojených štátoch. Uviedla to švajčiarska firma.

Sankcie pomohli Ekvádoru stať sa najväčším exportérom banánov do Ruska

bananas
Bratislava - Ekonomické sankcie proti Rusku sa stali šancou pre Ekvádor, aby ovládol trh s banánmi v Rusku.

USA vyviezli do Číny prvé hovädzie mäso po 14 rokoch, skončil sa dlhoročný zákaz

meat
Washington – Spojené štáty americké v stredu vyviezli do Číny prvé hovädzie mäso po 14 rokoch.

Taliansko chcelo chrániť domáce produkty, namiesto toho rozhádalo výrobcov

spaghetti
Rím - Vyzeralo to ako zaručený recept na úspech: vytvoriť oficiálne logo "Made in Italy", ktoré by chránilo export známych lahôdok pred armádou zahraničných podvodníkov.

Nápojová firma Kofola rozširuje predaj čerstvých potravín

food
Praha - Sieť barov s ovocnými a zeleninovými šťavami UGO, ktorá je súčasťou českej nápojovej skupiny Kofola, expanduje vo výrobe čerstvých potravín. Od firmy Titbit preberá výrobu čerstvých šalátov. Tých tak vyprodukuje denne niekoľko tisíc.

Kofola vyplatí rekordné dividendy, takmer 301 mil. Kč

kofola logo
Praha - Nápojová spoločnosť Kofola vyplatí akcionárom dividendy v rekordnej hodnote takmer 301 miliónov Kč. Uviedla to firma na svojich webových stránkach.

Campbell Soup zaznamenala v 3. kvartáli pokles tržieb aj zisku

campbell-soup
New York - Americká potravinárska spoločnosť Campbell Soup zaznamenala v 3. kvartáli svojho fiškálneho roka 2016/2017 pokles zisku a väčší, ako jej predpovedali analytici.

Lavazza chce zvýšiť svoje tržby prostredníctvom akvizícií

káva
Miláno - Taliansky výrobca kávy Lavazza hľadá ďalšie možnosti na akvizície, aby zvýšil svoj obrat na 2,2 miliardy eur do roku 2020. Uviedol to generálny riaditeľ spoločnosti Antonio Baravalle.

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...