1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Coca-Cola kupuje ďalší podiel v BodyArmor

Coca Cola logo
Atlanta - Americký výrobca nealkoholických nápojov, koncern Coca-Cola, kupuje menšinový podiel v značke športových nápojov BodyArmor. Tú podporuje basketbalová hviezda Kobe Bryant.

Spoločnosť Palma opätovne rozbieha výrobu olejov na Slovensku

palma group logo
Bratislava - Spoločnosť Palma opätovne rozbieha výrobu olejov na Slovensku. Nové produkty sa chystá spotrebiteľom predstaviť na tohtoročnej agropotravinárskej výstave Agrokomplex. Informovala o tom spoločnosť.

Sankcie USA zatiaľ nemajú vplyv na aktivity koncernu Nestlé v Iráne

nestle building
Bern - Švajčiarsky potravinársky koncern Nestlé oznámil, že sankcie USA sa na jeho iránskom biznise zatiaľ neprejavili. Washington potom, ako v máji odstúpil od jadrovej dohody s Iránom, obnovil od utorka prvý balík ekonomických sankcií.

Zisk Heinekenu v 1. polroku vzrástol, zaostal však za očakávaniami

heineken logo 1
Brusel - Holandská pivovarnícka spoločnosť Heineken zhoršila svoju prognózu celoročnej prevádzkovej marže, keď výsledky za 1. polrok zaostali za odhadmi trhov.

Danone zaznamenal v 1. polroku nárast čistého zisku o 24 %

danone products
Paríž - Francúzska potravinárska spoločnosť Danone v piatok oznámila, že jej čistý zisk sa v 1. polroku 2018 zvýšil o takmer 24 % napriek tomu, že spotrebiteľský bojkot v Maroku nepriaznivo ovplyvnil jej výkon.

Nestlé zaznamenalo v prvom polroku nárast zisku

nestle building
Vevey - Švajčiarsky potravinársky koncern Nestlé vo štvrtok uviedol, že jeho čistý zisk v prvom polroku 2018 vzrástol. Prispeli k tomu spätné odkúpenie akcií, nižšie dane a zlepšenie prevádzkových výkonov.

Nestlé zaznamenalo v 1. polroku nárast zisku

nestle building
Vevey - Švajčiarsky potravinársky koncern Nestlé vo štvrtok uviedol, že jeho čistý zisk v prvom polroku 2018 vzrástol. Prispeli k tomu spätné odkúpenie akcií, nižšie dane a zlepšenie prevádzkových výkonov.

Zisk PepsiCo v 2. kvartáli klesol

pepsico
Purchase - Americký výrobca nealkoholických nápojov PepsiCo zaznamenal v 2. kvartáli pokles zisku. Dôvodom boli vyššie výdavky na dane. Napriek tomu jeho výsledky prekonali odhady analytikov z Wall Street.

Kofola posilňuje v segmente minerálnych vôd, kupuje Kláštornú

kofola logo
Bratislava - Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava ďalší lokálny produkt - slovenskú minerálnu vodu Kláštorná. Touto akvizíciou spoločnosť potvrdila, že sa orientuje na tradičné značky.

PREDPLAŤTE SI

220x660 sk2020

Nenechajte si ujsť...