1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Katar postaví prvý závod na spracovanie a skladovanie potravín

cukor
Dauha - Katar investuje 1,6 miliardy katarských rialov (378,07 milióna eur) do vybudovania zariadenia na spracovanie a skladovanie potravín v blízkosti prístavu Hamad.

PepsiCo zaznamenal v 2. kvartáli nárast zisku

pepsico
New York - Americký výrobca nealkoholických nápojov PepsiCo zaznamenal v 2. kvartáli nárast zisku a väčší, ako mu predpovedali analytici. Prispeli k tomu vyššie tržby po zdražení nápojov aj slaných pochúťok.

Potravinársky koncern Nestlé plánuje spätné odkúpenie akcií

nestle building
Vevey - Švajčiarska potravinárska spoločnosť Nestlé plánuje do troch rokov spätne odkúpiť svoje akcie v hodnote 20 miliárd švajčiarskych frankov (18,38 miliardy eur) s cieľom zvýšiť hodnotu pre akcionárov.

Monsanto zaznamenal v 3. kvartáli nárast zisku

monsanto
St. Louis -  Americká spoločnosť Monsanto zaznamenala v 3. kvartáli finančného roka 2016/17 nárast zisku, ktorý prekonal očakávania analytikov z Wall Street. Pod tento výsledok sa podpísali jednak vyššie tržby a tiež nižší výmer daní.

Vedenie mäsokombinátu Tauris chce zvýšiť výrobu na 80.000 ton mäsa

meat food
Rimavská Sobota – Zvýšenie výrobnej kapacity spoločnosti Tauris so sídlom v Rimavskej Sobote z aktuálnych 50.000 ton mäsových výrobkov na minimálne 80.000 ton je jedným z cieľov, ktoré chce mäsokombinát dosiahnuť do dvoch rokov.

Nestlé uvažuje o prípadnom predaji cukrovinkárskeho biznisu v USA

nestle building
Viedeň - Švajčiarska potravinárska spoločnosť Nestlé uvažuje nad predajom svojho cukrovinkárskeho biznisu v Spojených štátoch. Uviedla to švajčiarska firma.

Sankcie pomohli Ekvádoru stať sa najväčším exportérom banánov do Ruska

bananas
Bratislava - Ekonomické sankcie proti Rusku sa stali šancou pre Ekvádor, aby ovládol trh s banánmi v Rusku.

USA vyviezli do Číny prvé hovädzie mäso po 14 rokoch, skončil sa dlhoročný zákaz

meat
Washington – Spojené štáty americké v stredu vyviezli do Číny prvé hovädzie mäso po 14 rokoch.

Taliansko chcelo chrániť domáce produkty, namiesto toho rozhádalo výrobcov

spaghetti
Rím - Vyzeralo to ako zaručený recept na úspech: vytvoriť oficiálne logo "Made in Italy", ktoré by chránilo export známych lahôdok pred armádou zahraničných podvodníkov.

PREDPLAŤTE SI

banner 220x660

Nenechajte si ujsť...