1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Slovenské pekárenské odvetvie sa od Nežnej revolúcie výrazne zmenilo

pekaren1
Bratislava  – Slovenské pekárenské odvetvie sa od Nežnej revolúcie v roku 1989 výrazne zmenilo. Informoval o tom Slovenský zväz pekárov, cukrárov a cestovinárov (SZPCC). Kým pred revolúciou sa Slovensko vyznačovalo najmä priemyselnou výrobou chleba a pečiva, 90-te roky minulého storočia všetko zmenili.

Tyson Foods vo 4. kvartáli prekonal očakávania trhu

tyson foods logo
Springdale - Americká potravinárska spoločnosť Tyson Foods dosiahla vo 4. kvartáli svojho finančného roka 2019/2020 lepšie výsledky, ako jej predpovedali analytici. Najväčší americký spracovateľ mäsa profitoval z toho, že zákazníci počas pandémie ochorenia COVID-19 kupovali viac jeho výrobkov z hovädzieho a bravčového mäsa.

Zisk pivovarníckeho koncernu Heineken za 9 mesiacov klesol o vyše 76 %

heineken
Amsterdam - Holandský pivovarnícky koncern Heineken oznámil za deväť mesiacov tohto roka pokles zisku o viac než 76 %. Zároveň uviedol, že pristúpi k reštrukturalizácii s cieľom riešiť "výrazný vplyv" pandémie nového koronavírusu na jeho biznis.

Tržby výrobcu liehovín Pernod Ricard v 1. kvartáli klesli, očakáva ďalší prepad

pernod richard logo
Paríž - Francúzsky výrobca alkoholických nápojov Pernod Ricard zaznamenal po dramatickom poslednom kvartáli obchodného roka 2019/2020 pokles tržieb aj v 1. štvrťroku súčasného obchodného roka, tempo poklesu sa však výrazne zmiernilo.

Maďarský výrobca Hell Energy spustil novú továreň na výrobu energetickej kávy

hellenergy logo
Bratislava/Szikszó – Maďarský výrobca energetických nápojov Hell Energy dokončil novú továreň na produkciu energetickej ľadovej kávy v hliníkových plechovkách. Ako uviedol jeho generálny riaditeľ Barnabás Cserekly, má hodinovú kapacitu viac než 50.000 plechoviek a do jej vybudovania investovali viac ako 22 miliónov eur.

Kofola zvládla zatiaľ najťažší kvartál v histórii nad očakávania

kofola logo
Skupina Kofola obhájila svoju silnú pozíciu v jednom z historicky najzložitejších kvartálov, hospodárenie zvládla na výbornú. Firme k výsledkom pomohla dlhodobá stratégia postavená na tradičných a lokálnych značkách, pružnosť v rozhodovaní pri hľadaní úspor a nadštandardné nasadenie zamestnancov.

Skupina Kofola zaznamenala v 2. štvrťroku medzikvartálny pokles tržieb o 15,9 %

kofola logo
Bratislava - Skupina Kofola zaznamenala v 2. štvrťroku 2020 ovplyvnenom pandémiou nového koronavírusu a súvisiacimi epidemiologickými opatreniami medzikvartálny pokles tržieb o 15,9 %. Ukazovateľ EBITDA sa držal na úrovni 15,7 %. Informovala o tom Kofola ČeskoSlovensko.

Koronavírus znížil zisk výrobcu alkoholických nápojov Pernod Ricard o 77 %

pernod richard logo
Paríž - Francúzsky producent alkoholických nápojov Pernod Ricard oznámil za minulý obchodný rok 2019/2020 prudký pokles zisku. Dôvodom boli opatrenia na spomalenie šírenia nového koronavírusu, ktoré zatvorili reštaurácie a bary, ako aj duty-free shopy na letiskách.

Spoločnosť Kofola získala pre Rajeckú dolinu certifikáciu BIO lokality

kofola logo
Rajecká Lesná - Spoločnosť Kofola získala pre Rajeckú dolinu certifikáciu BIO lokality na voľný zber 39 druhov bylín. Podarilo sa jej to prostredníctvom tradičného výrobcu liečivých rastlín, spoločnosti Leros, ktorá patrí do skupiny Kofola. Informovala o tom manažérka komunikácie spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko Jana Ptačinská Jirátová.

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...