1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Koncern Nestlé sa dohodol na kúpe hlavných značiek Bountiful

nestle building
Zürich - Švajčiarsky potravinársky gigant Nestlé v piatok oznámil, že sa dohodol na kúpe hlavných značiek amerického výrobcu vitamínov a výživových doplnkov Bountiful Company za 5,75 miliardy USD (4,74 miliardy eur). Ide o ďalšiu expanziu najväčšieho svetového výrobcu potravín v oblasti zdravia a výživy.

Zisk Heinekenu v 1. kvartáli vzrástol

heineken logo 1
Haag - Holandský pivovarnícky gigant Heineken v stredu informoval, že jeho zisk v 1. štvrťroku prudko vzrástol. Prispeli k tomu najmä trhy mimo Európy. Na starom kontinente zaviedli totiž vlády blokády na zastavenie šírenia pandémie nového koronavírusu.

Nápojová spoločnosť Coca-Cola zvýšila v 1. kvartáli tržby aj upravený zisk

coca cola bottles
Atlanta - Americká nápojová spoločnosť Coca-Cola oznámila za 1. kvartál tohto roka rast tržieb, keď po postupnom otváraní reštaurácií a kín sa začal zvyšovať dopyt po nealkoholických nápojoch. Čistý zisk mierne klesol, upravený zisk sa však zvýšil a podobne ako pri tržbách prekonal očakávania.

Pandémia zvýšila vlani vývoz nemeckého piva do Británie zhruba o štvrtinu

beer1
Berlín/Londýn - Predaj nemeckého piva v Británii zaznamenal v minulom roku výrazný rast. Veľkou mierou k tomu prispela pandémia nového koronavírusu. Informovala o tom asociácia nemeckých pivovarov VAB.

Pivovar Šariš míňa oproti minulosti na výrobu menej vody

beer1
Veľký Šariš - Pivovar Šariš za posledných desať rokov výrazne znížil spotrebu vody na výrobu hektolitra piva. Dôvodom sú pravidelné investície, ktoré sú cielené nielen na zlepšovanie procesov a kvality produktov vo výrobe, ale aj na úspory energie a nižší ekologický dosah na životné prostredie.

Nestlé sa aj na Slovensku darí šetriť vodou viac ako bolo plánované

nestle building
Bratislava - Pri príležitosti dnešného Svetového dňa vody vyhodnotila spoločnosť Nestlé svoje záväzky v oblasti úspory vody na Slovensku. Údaje ukazujú, že jej zatiaľ jediný tunajší závod, Carpathia v Prievidzi, dokázal medzi rokmi 2010 až 2020 obmedziť spotrebu vody viac ako bol stanovený cieľ.

Kvartálne tržby svetového výrobcu polievok Campbell Soup vzrástli o takmer 6 %

campbell soup
New York - Americká potravinárska spoločnosť Campbell Soup oznámila za 2. štvrťrok svojho obchodného roka 2020/2021 rast tržieb o takmer 6 %. Prispeli k tomu pokračujúce obmedzenia pre pandémiu nového koronavírusu, v dôsledku ktorých sa Američania naďalej stravujú najmä doma.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

kofola logo
Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla podľa predbežných hospodárskych výsledkov 1,03 miliardy Kč (39 mil. EUR).

Firma Rémy Cointreau evidovala v 3. kvartáli výrazný rast porovnateľných tržieb

Cognac
Paríž - Francúzsky výrobca alkoholických nápojov Rémy Cointreau zaznamenal za 3. kvartál obchodného roka 2020/2021 rast porovnateľných tržieb o viac než štvrtinu. Prispeli k tomu najmä tržby z predaja koňaku v USA a Číne.

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...