1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Výrobca obuvi Wolverine zvýšil zisk v 3. kvartáli takmer o pätinu

WOLVERINE_logoRockford - Americký výrobca obuvi a odevov Wolverine Worldwide oznámil medziročný rast zisku za 3. štvrťrok súčasného finančného roka o 19 %, keď ho podporil najmä zvýšený dopyt po výrobkoch značiek Merrell, Patagonia a Hush Puppies.

Wolverine informoval, že čistý zisk za 3. kvartál, ktorý sa skončil 10. septembra, dosiahol 40,4 milióna USD (30,31 milióna eur), čo znamená 82 centov na akciu. Za rovnaké obdobie minulého roka dosiahla firma zisk 34,1 milióna USD (70 centov/akcia). Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s tým, že zisk dosiahne maximálne 75 centov/akcia.

Tržby spoločnosti, ktorá vyrába a predáva najmä outdoorovú a pracovnú obuv, vzrástli o 13 % na 361,6 milióna USD z 320,4 milióna USD, najmä vďaka zvýšenému dopytu po outdoorovej obuvi. Ekonómovia predpokladali tržby na úrovni 357,6 milióna USD. Outdoorová divízia zahrňuje značky obuvi Chaco a Patagonia a značku obuvi a odevov Merrell, zatiaľ čo do lifestyle divízie patria výrobky značiek Hush Puppies, Sebago, Cushe a Soft Style.

05.10.2011 (TASR) (Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...