1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Správne svetlo motivuje k nákupom a zlepšuje duševnú pohodu

bulb 1Bratislava - Osvetlenie v súčasnosti spotrebováva asi 20 % celkovej elektrickej energie. Vo svete, ktorý čelí klimatickým zmenám a nedostatku zdrojov, predstavuje táto skutočnosť zásadnú výzvu. Pomôcť môže energeticky úsporné osvetlenie. Úplný prechod na LED osvetlenie by v celosvetovom meradle znamenal energetické úspory vo výške približne 130 miliárd eur ročne alebo zastavenie prevádzky až 640 stredne veľkých elektrární.

Konkurenčný trh núti podniky, hotely a obchodníkov neustále hľadať spôsoby, ako sa odlíšiť jedinečnou identitou. Jednou z ciest je aj inovatívne osvetlenie, ktoré môže podporiť ich úsilie mnohými spôsobmi.

Popularita online nákupov stále rastie a kamenné obchody sú pod veľkým tlakom. Obchodníci preto musia vytvoriť prostredie, ktoré pritiahne kupujúcich a povzbudí ich k nakupovaniu. Okrem toho musia mať pod kontrolou aj prevádzkové náklady bez ohľadu na to, či ide o módny, potravinový alebo zmiešaný tovar. Výskum uskutočnený spoločnosťou Philips preukázal pozitívny vplyv svetla na správanie sa kupujúcich. Dynamické riešenie osvetlenia tovaru v predajniach potravín zvýšilo predaj v supermarketoch o 5 %. S LED osvetlením pritom ušetria supermarkety nielen energiu, ale aj náklady na údržbu.

26.06.2012 (TASR - Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...