1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Hisense predstavila na IFA 2011 sofistikovanejší svet

LCS_TV_bigBerlín – Spoločnosť Hisense predstavila na IFA 2011, ktorý sa koná v Berlíne, jej vysokovyspelé inteligentné televízory.

Medzi najnovšie luxusné produkty patria prístroje XT710, XT68 a XT69. Okrem toho nová prvá generácia osobných inteligentných televízorov mala svoj debut na výstave, ktorá prilákala pozornosť mnohých návštevníkov.

„Konkurencia v odvetví spotrebnej elektroniky závisí od vývoja inteligentných produktov," povedal predseda spoločnosti Hinsu Zhou Houjian. Okrem toho vyhlásil, že „Firmy pôsobiace v tomto odvetví sa musia neustále zameriavať na výskum a vývoj, aby uspeli na dnešnom rýchle sa rozvíjajúcom trhu... V plnej miere dôverujem rozvoju inteligentných produktov Hisense." Firma už založila divíziu na podporu inteligentného odvetvia, s cieľom podporiť vytvorenie úplného rady jej inteligentných produktov. Hisense uvedie druhú generáciu jej osobných inteligentných televíznych prístrojov v blízkej budúcnosti.    
IFA je považovaná za najdôležitejšiu výstavu spotrebnej elektroniky v Európe. Návrat Hisense odzrkadľuje snahu tejto spoločnosti o rozvoj jej značky na zahraničných trhoch a ďalšie rozširovanie jej prítomnosti na európskom trhu. Úplný rad luxusných inteligentných produktov spoločnosti Hisense preukázal rast tejto obchodnej značky v Európe. Tieto produkty nielen predstavujú pokrok dosiahnutý spoločnosťou Hisense, ale tiež poskytujú dobrú príležitosť vybudovať si postavenie a predávať jej luxusné produkty v tomto regióne.

Dr. Lan Lin, viceprezident Hisense Group a generálny riaditeľ spoločnosti Hisense International, konštatoval: „Ak sa chceme stať silnejšími na zahraničných trhoch, spoločnosť musí rozvíjať jej špecifickú značku." Na juhoafrickom trhu, kde má Hisense značné skúsenosti s prevádzkovaním obchodnej značky, sa podľa údajov GFK v júli umiestnila táto spoločnosť v segmente luxusných LED prístrojov spolu s LG na druhom mieste s trhovým podielom 19 percent. V roku 2010 Hisense prispôsobila jej výrobnú, predajnú a výskumnú vývojovú sieť v Európe tak, aby podchytila potenciál rastu na európskom trhu. Ako európske regionálne centrum bolo zvolené Nemecko s dcérskymi spoločnosťami založenými okrem iného v Taliansku, Belgicku a Spojenom kráľovstve. Podnik ďalej rozšíril v roku 2011 svoju činnosť na ďalšie veľké trhy ako napríklad Turecko, Izrael a Španielsko. Za urýchlený rozvoj obchodnej značky v týchto regiónoch vďačí spolupráci so silnými miestnymi zákazníkmi. Okrem toho zariadenie spoločnosti Hisense v Turecku bude uvedené do prevádzky v druhej polovici septembra.

12.09.2011 (TASR) (Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...