Hisense predstavila na IFA 2011 sofistikovanejší svet
- Podrobnosti
- Kategória: Spoločnosti
Berlín – Spoločnosť Hisense predstavila na IFA 2011, ktorý sa koná v Berlíne, jej vysokovyspelé inteligentné televízory.
Medzi najnovšie luxusné produkty patria prístroje XT710, XT68 a XT69. Okrem toho nová prvá generácia osobných inteligentných televízorov mala svoj debut na výstave, ktorá prilákala pozornosť mnohých návštevníkov.
„Konkurencia v odvetví spotrebnej elektroniky závisí od vývoja inteligentných produktov," povedal predseda spoločnosti Hinsu Zhou Houjian. Okrem toho vyhlásil, že „Firmy pôsobiace v tomto odvetví sa musia neustále zameriavať na výskum a vývoj, aby uspeli na dnešnom rýchle sa rozvíjajúcom trhu... V plnej miere dôverujem rozvoju inteligentných produktov Hisense." Firma už založila divíziu na podporu inteligentného odvetvia, s cieľom podporiť vytvorenie úplného rady jej inteligentných produktov. Hisense uvedie druhú generáciu jej osobných inteligentných televíznych prístrojov v blízkej budúcnosti.
IFA je považovaná za najdôležitejšiu výstavu spotrebnej elektroniky v Európe. Návrat Hisense odzrkadľuje snahu tejto spoločnosti o rozvoj jej značky na zahraničných trhoch a ďalšie rozširovanie jej prítomnosti na európskom trhu. Úplný rad luxusných inteligentných produktov spoločnosti Hisense preukázal rast tejto obchodnej značky v Európe. Tieto produkty nielen predstavujú pokrok dosiahnutý spoločnosťou Hisense, ale tiež poskytujú dobrú príležitosť vybudovať si postavenie a predávať jej luxusné produkty v tomto regióne.
Dr. Lan Lin, viceprezident Hisense Group a generálny riaditeľ spoločnosti Hisense International, konštatoval: „Ak sa chceme stať silnejšími na zahraničných trhoch, spoločnosť musí rozvíjať jej špecifickú značku." Na juhoafrickom trhu, kde má Hisense značné skúsenosti s prevádzkovaním obchodnej značky, sa podľa údajov GFK v júli umiestnila táto spoločnosť v segmente luxusných LED prístrojov spolu s LG na druhom mieste s trhovým podielom 19 percent. V roku 2010 Hisense prispôsobila jej výrobnú, predajnú a výskumnú vývojovú sieť v Európe tak, aby podchytila potenciál rastu na európskom trhu. Ako európske regionálne centrum bolo zvolené Nemecko s dcérskymi spoločnosťami založenými okrem iného v Taliansku, Belgicku a Spojenom kráľovstve. Podnik ďalej rozšíril v roku 2011 svoju činnosť na ďalšie veľké trhy ako napríklad Turecko, Izrael a Španielsko. Za urýchlený rozvoj obchodnej značky v týchto regiónoch vďačí spolupráci so silnými miestnymi zákazníkmi. Okrem toho zariadenie spoločnosti Hisense v Turecku bude uvedené do prevádzky v druhej polovici septembra.
12.09.2011 (TASR) (Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)
Nenechajte si ujsť...
- 1
- 2
- 3
V prvom kvartáli vybavilo popradské letisko o 60 %…
Category: Doprava
Poprad - V prvom kvartáli tohto roka vybavilo popradské letisko o 60 % viac cestujúcich ako vlani. Vedenie na s…
Adient ruší pracovné miesta v Európe, presúva ich…
Category: Automobilový priemysel
New York/Dublin - Spoločnosť Adient, dodávateľ sedadiel pre automobilky v pondelok oznámila, že v snahe znížiť…
Honda plánuje investovať v Brazílii do konca desať…
Category: Automobilový priemysel
Brazília - Japonská automobilka Honda plánuje do konca tohto desaťročia investovať v Brazílii v prepočte viac n…
Produkcia priemyslu aj výrobné ceny v Poľsku v mar…
Category: Hospodárstvo
Varšava - Priemyselná produkcia v Poľsku aj výrobné ceny v marci 2024 klesli. Oznámil to v pondelok štatistický…
V prvom štvrťroku 2024 sa na elektronickom mýte vy…
Category: Doprava
Bratislava - V marci prostredníctvom komplexnej služby elektronického výberu mýta vybrala spoločnosť SkyToll pr…
Pripojte sa: