Palma Group zvýšila tržby aj trhové podiely
- Podrobnosti
- Kategória: Potravinárstvo
Bratislava - V prvom polroku tohto roka dodala spoločnosť PALMA Group na trh 11 788 ton svojich finálnych výrobkov. Medziročne to predstavuje mierny nárast o 1 %. V polroku 2011 tento predaj v objemovom vyjadrení dosiahol 11 632 ton.
Ako TASR informoval hovorca spoločnosti Peter Benčurik, predaj kľučových značiek olejov spoločnosť medziročne zvýšila o 22 %, tukov na pečenie o 15 %, margarínov o 15 % a detskej kozmetiky o 7 %. Spoločnosť sa podľa neho v rámci svojej novej stratégie rozhodla sústrediť na produkty každennej potreby v oblasti potravinovej výživy, osobnej hygieny a starostlivosti o deti a dospelých.
K polroku tohto roka uviedla spoločnosť PALMA Group 25 inovačných projektov, z ktorých štyri znamenali zavedenie uplne nového výrobku.
V období krízy a poklesu globálneho dopytu posilnila PALMA Group svoje trhové podiely na domácom trhu. „V kategórii margarínov dosiahla spoločnosť v prvom polroku tohto roka trhový podiel v objeme 23 %. V prvom polroku minulého roka tento ukazovateľ predstavoval 19 % a v prvom polroku 2010 to bolo 18 %. PALMA Group v uvedenom období uviedla na trh rastlinné nátierky s viacerými chuťovými variantmi a taktiež margarín pre deti,“ zdôraznil Benčurik.
V tukoch na pečenie si za posledné tri roky udržiava podľa neho spoločnosť PALMA Group trhové prvenstvo. V prvom polroku tohto roka trhový podiel tejto kategórie v objeme predstavoval 57 %. V prvom polroku 2011 tento ukazovateľ predstavoval 56 % a rok predtým 53 %. „V kategórii olejov si taktiež spoločnosť PALMA Group udržala na trhu prvé miesto. Trhový podiel jej olejov v objeme v prvom polroku tohto roka predstavoval 36 %, kým v prvom polroku minulého roka dosiahol 30 %,“ uviedol hovorca.
Okrem Slovenska a Českej republiky vstúpila spoločnosť PALMA Group v minulom roku so svojimi značkami na poľský trh a svoje prdukty ditribuuje aj v Maďarsku.
PALMA Group je spoločnosťou podnikajúcou v sektore spotrebného tovaru. Jej 100-percentným vlastníkom je skupina SLAVIA CAPITAL. Predmetom činnosti spoločnosti je vývoj a výroba jedlých rastlinných tukov a olejov, margarínov, detskej a bytovej kozmetiky. Spoločnosť exportuje svoje výrobky na trhy v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rakúsku, ako aj do ďalších krajín.
14.11.2012 (TASR - Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)
Súvisiace články:
Palma Group zvýšila svoje tržby za 1. polrok o viac ako 40,2 %
Nenechajte si ujsť...
- 1
- 2
- 3
V prvom kvartáli vybavilo popradské letisko o 60 %…
Category: Doprava
Poprad - V prvom kvartáli tohto roka vybavilo popradské letisko o 60 % viac cestujúcich ako vlani. Vedenie na s…
Adient ruší pracovné miesta v Európe, presúva ich…
Category: Automobilový priemysel
New York/Dublin - Spoločnosť Adient, dodávateľ sedadiel pre automobilky v pondelok oznámila, že v snahe znížiť…
Honda plánuje investovať v Brazílii do konca desať…
Category: Automobilový priemysel
Brazília - Japonská automobilka Honda plánuje do konca tohto desaťročia investovať v Brazílii v prepočte viac n…
Produkcia priemyslu aj výrobné ceny v Poľsku v mar…
Category: Hospodárstvo
Varšava - Priemyselná produkcia v Poľsku aj výrobné ceny v marci 2024 klesli. Oznámil to v pondelok štatistický…
V prvom štvrťroku 2024 sa na elektronickom mýte vy…
Category: Doprava
Bratislava - V marci prostredníctvom komplexnej služby elektronického výberu mýta vybrala spoločnosť SkyToll pr…
Pripojte sa: