1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Zákazníci sa sťažujú na nekalé praktiky podomových obchodníkov s elektrinou

pylon_small_1Košice - Východoslovenská energetika (VSE), a. s., zaznamenala v uplynulých dňoch množstvo podnetov od svojich zákazníkov, ktorí sa sťažovali na nekalé praktiky niektorých podomových obchodníkov s elektrinou.

TASR o tom informovala hovorkyňa spoločnosti Andrea Danihelová. Nekonkretizovaní obchodníci podľa nej ľuďom tvrdia, že VSE mení predmet svojej činnosti.

V prípade, že zákazníka osloví podomový predajca, ktorý tvrdí, že to tak je, nemá pravdu. Všetkých zákazníkov upozorňujeme, aby neverili týmto vyhláseniam a radšej zavolali na Linku 0850 123 333," zdôraznila Danihelová. Dodala, že spoločnosť je naďalej dodávateľom elektriny pre viac ako 500.000 zákazníkov východného Slovenska.

Spoločnosti sa mali zákazníci tiež sťažovať na to, že ich navštevujú predajcovia, ktorí vyberajú poplatky v hotovosti priamo doma u zákazníka a pod zámienkou energetického poradenstva žiadajú predloženie faktúry za elektrinu. "VSE však nevyberá poplatky doma u zákazníkov a ani nemení spôsob fakturácie," zdôraznila hovorkyňa spoločnosti.

VSE zároveň pripomína ľuďom, že platná slovenská legislatíva umožňuje brániť sa proti obchodným zmluvám, ktoré boli uzatvorené za nevýhodných podmienok, alebo bez dostatočnej informovanosti. Najmä v prípade zmlúv, ktoré podpísali vo svojej domácnosti. Zákazník môže druhej zmluvnej strane písomne doručiť odstúpenie od zmluvy v lehote do siedmich pracovných dní od jej uzavretia aj bez udania dôvodu a druhá zmluvná strana musí toto odstúpenie rešpektovať.

25.11.2011 (TASR) (Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...