1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Unilever zaznamenal v 3. kvartáli organický nárast tržieb o 4,4 %

unileverRotterdam/Londýn - Britsko-holandský výrobca spotrebiteľského tovaru Unilever zaznamenal v 3. kvartáli opäť organický nárast tržieb.

Tržby očistené o vplyv vývoja výmenných kurzov a akvizície a predaje aktív medziročne stúpli o 4,4 % na 12,9 miliardy eur. Za prvých 9 mesiacov sa tržby organicky zvýšili o 1,4 %.

Po započítaní mimoriadnych vplyvov a devízových kurzov tržby počas troch mesiacov od júla do septembra medziročne klesli o 2,4 %. Hlavným dôvodom bol vývoj devízových kurzov, ktorý skresal tržby o 7,7 %.

Unilever uviedol, že koronakríza zmenila správanie zákazníkov. Predaj pracích a čistiacich prostriedkov sa zvýšil, vysoký dopyt zaznamenal po hygienických prípravkoch na ruky. Vzrástol tiež dopyt po niektorých potravinách. Medzi značky koncernu patri napríklad Knorr, Dove alebo Magnum.

02.11.2020 TASR

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...