1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Tržby Burberry v 1. kvartáli vzrástli o 4 % a prekonali odhady

burberry logoLondýn - Britská luxusná módna značka Burberry v utorok oznámila, že jej tržby v 1. štvrťroku obchodného roka 2019/20 vzrástli, a to viac, ako sa čakalo.

Pripísala to uvedeniu väčšieho počtu nových produktov podľa návrhov kreatívneho šéfa Riccarda Tisciho na pulty svojich obchodov.

Módna značka už viac ako rok prechádza rozsiahlymi zmenami pod vedením generálneho riaditeľa Marka Gobbettiho, ktorý sa snaží o oživenie jej "imidžu".

Módny dom Burberry uviedol, že nové produkty predstavovali približne polovicu ponuky v jeho obchodoch v období apríl - jún, čo je viac, ako niektorí analytici očakávali.

To pomohlo zvýšiť tržby v obchodoch otvorených viac ako rok o 4 % po ich nevýraznom raste o 1 % v predchádzajúcich troch mesiacoch. Výsledok za 1. kvartál prekonal aj očakávania analytikov, ktorí počítali so zvýšením tržieb o 2 %. Zdá sa, že stávka na nového dizajnéra sa vyplatila.

Konkrétne, tržby spoločnosti sa za tri mesiace do konca júna zvýšili na 498 miliónov libier (554,11 milióna eur) zo 479 miliónov GBP v 1. štvrťroku predchádzajúceho roka.

Burberry v uplynulých štvrťrokoch zaostával za lídrami v odvetví luxusného priemyslu, ako sú LVMH Louis Vuitton alebo Gucci, ktoré ťažili z dopytu v Číne napriek napätiu v obchode s USA.

23.07.2019 TASR

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...