1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Skupina LVMH zaznamenala v 1. štvrťroku nárast tržieb o 16 %

lvmh logoParíž - Francúzska spoločnosť LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, ktorá je najväčším svetovým výrobcom módneho tovaru, zaznamenala aj v 1. štvrťroku 2019 rast tržieb po vlaňajšom rekordnom obrate.

Konkrétne, celá skupina LVMH, do ktorej patrí napríklad výrobca šampanského Dom Perignon a koňaku Hennessy, alebo parfumu Guerlain, luxusných kožených produktov značky Louis Vuitton, či módnej značky Donna Karan a Marc Jacobs, dosiahla v prvých troch mesiacoch 2019 tržby vo výške 12,54 miliardy eur. To predstavuje nárast o 16 % z 10,85 miliardy eur za 1. štvrťrok 2018.

Takzvané organické tržby v období január-marec stúpli o 11 %. Pod tento výsledok sa podpísali všetky divízie LVMH. Konkrétne, obchodná skupina Wines & Spirits zaznamenala za tri mesiace do konca marca rast organických tržieb o 13 % na 1,35 miliardy eur. Organické tržby skupiny Fashion & Leather Goods v 1. štvrťroku 2019 stúpli o 15 % na 5,11 miliardy eur, tržby z predaja parfumov a kozmetiky sa zvýšili o 12 % na 1,69 miliardy eur a tržby divízie hodiniek a šperkov vzrástli o 9 % na 1,05 miliardy eur.

23.04.2019 TASR

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...