1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

SABMiller zvýšil odhad predaja na kľúčovom trhu v Latinskej Amerike

SABMiller logoLondýn - Pivovarnícky koncern SABMiller, ktorý je druhým najväčším producentom piva na svete, dnes zvýšil svoj odhad predaja na kľúčovom trhu - v Latinskej Amerike. Dôvodom je posilnenie tamojších ekonomík a zníženie ceny piva.

Koncern so sídlom v Londýne, ktorému patria známe značky ako Grolsch, Pilsner Urquell a Peroni, zaznamenal za tri mesiace do konca júna 2011 medziročný nárast odbytu v Latinskej Amerike o 6 % a na kľúčovom trhu v Kolumbii dokonca objem predaja v júni vyskočil o 10 %.

Pivovarnícka skupina pritom až 31 % svojho zisku generuje v latinskoamerickom regióne. Oživenie tohto trhu v období apríl-jún, ktoré je v 1. štvrťroku jej obchodného roka 2011/2012, signalizuje, že zotavovanie ekonomík a nižšia cena piva sa premietli aj do rastu predaja zlatého moku.

SABMiller preto očakáva, že tempo zvyšovania odbytu v rýchlo sa rozvíjajúcom regióne dosiahne 5 až 8 % ročne, a nie pôvodne odhadovaných 4 až 6 % ročne.

06.07.2011 (TASR) (Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho súhlasu TASR porušením autorského zákona.)

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...