1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Pripojte sa:

Facebook

Mladoboleslavský závod Škoda vyrobil dodnes 10 milónov vozidiel

skoda_logo_4
Bratislava/Mladá Boleslav - ŠKODA dnes vyrobila desaťmiliónte vozidlo v hlavnom závode v Mladej Boleslavi.

PSA Peugeot Citroën chce v roku 2020 tvoriť dve tretiny tržieb mimo Európy

peugeot-citroen-logo
Paríž - Francúzska automobilka PSA Peugeot Citroën predpokladá, že v roku 2020 bude dve tretiny tržieb tvoriť mimo Európy, keďže firma plánuje svoje aktivity viac presunúť na medzinárodné trhy.

Odbyt Škoda Auto za 9 mesiacov vzrástol o 16,8 %

skoda_logo_4
Praha - Česká dcéra nemeckého koncernu Volkswagen, automobilka Škoda Auto, predala od začiatku roka do konca septembra 664.800 vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast o 16,8 %.

Dizajnérska firma Pininfarina končí výrobu karosérií

car_factory_big
Miláno - Talianska dizajnérska firma Pininfarina oznámila ukončenie jednej zo svojich historických aktivít, výroby karosérií.

Predaj áut v Rusku vzrástol v septembri o 26 %

growth-chart_2_sive
Moskva - Predaj áut v Rusku vzrástol v septembri 2011 medziročne o 26 %, čo je o niečo menej než v auguste, keď medziročný rast predaja dosiahol 32 %. Oznámila to dnes Asociácia európskych podnikateľov (AEB) s tým, že s určitým spomalením počítala.

Scania pre krízu od novembra obmedzí produkciu v Európe o 10 až 15 %

scania_trucks
Štokholm - Švédsky výrobca nákladných áut Scania zníži produkciu vo svojich európskych závodoch od budúceho mesiaca o 10 až 15 %.

Lakovňa za 100 miliónov eur je pripravená na výrobu áut radu NSF

volkswagen_logo_big
Bratislava - V bratislavskom závode Volkswagen Slovakia slávnostne otvorili prevádzku novej lakovne pre vozidlá radu New Small Family. Linka, ktorej vybudovanie si vyžiadalo investície 100 miliónov eur, disponuje najmodernejšími technológiami.

Spotrebitelia uprednostnia malé automobily

VW_TOUAREG
Bratislava - Na základe prieskumu spoločnosti Ernst & Young uskutočneného medzi viac než 300 riaditeľmi európskych automobilových spoločností v júli 2011, očakávali manažéri európskeho automobilového priemyslu v nasledujúcom období nárast tržieb, najmä vďaka zvyšujúcemu sa dopytu v krajinách BRIC a vo východnej Európe.

Automobilka Nissan dosiahla najvyšší podiel na európskom trhu vo svojej histórii

nissan_logo_small
Rolle - Nissan je za mesiac september najväčšia ázijská značka v Európe

PREDPLAŤTE SI

Nenechajte si ujsť...